23.4.12

More Inspiration / Meer Inspiratie

In one of my blogs I posted this picture which I really like.

In een van mijn vorige blogs heb ik een afbeelding gepost die ik erg mooi vind.


I'm working on a pleated skirt with plaids and this picture really inspires me in completing the outfit. Last year I bought yarn for a spencer/sleeveless sweater and I think this is a great pattern to use.




Ik ben bezig met een plooirok en deze foto geeft een mooi beeld van hoe je een dergelijke rok kan combineren. Vorig jaar heb ik wol gekocht voor een spencer en ik wil het patroon van bovenstaande afbeelding gaan gebruiken.

I also want to make a 20s inspired blouse. Actually 2, one in white and one with this fabric:

Daarnaast wil ik een soortgelijke blouse maken. Eigenlijk twee, een witte 
en een met onderstaande stof:


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I really appreciate it!