20.4.12

Preview 50s Tulip Blouse

Because I was early home from work I had time to work a bit on my 50s inspired Tulip blouse. 
Here's a quick preview:

Vandaag was ik vroeg thuis van werk en kon ik wat tijd spenderen aan het maken van mijn jaren 50 Tulpenblouse. 
Hieronder alvast een voorproefje:


I'm afraid I won't be finishing much projects the next couple of weeks. Work is going to be busy. Besides that, I have to prepare for my sewing exam. As I have written before I'm having sewing lessons and in june I will have an exam. If I pass I will get a certificate so I can continue with other sewing courses.

Ik ben bang dat ik de komende periode weinig tijd heb om te werken aan mijn eigen projecten. Mijn werk gaat druk worden, daarnaast moet ik me voorbereiden op het examen van mijn naaiopleiding. 



No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I really appreciate it!