6.5.12

Another Knitting Update

Last week I finished the shrug. The pattern has cables and some lace work. It wasn't really hard to knit, if you count right. Which can be hard if you're tired, I can tell you.  Outfit pictures will follow soon.

Vorige week heb ik de bolero afgemaakt. Het patroon bestaat uit kabels en een ajourpatroon. Het was niet moeilijk, maar je moet wel goed tellen. En dat tellen ging wel eens mis, met name als ik moe was. Binnenkort zal ik foto's plaatsen als ik bolero aan heb.


I also finished the knitwork for my purple cardigan. I only need to put on the buttons and do the embroidery. The pictures came out a bit dark.



Het breiwerk van het paarse vestje is ook klaar. Ik moet de knopen nog aannaaien en het borduurwerk aanbrengen. De foto's vallen een beetje donker uit.








No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I really appreciate it!