7.6.12

Quick update

Last week I finished my 40 inspired outfit, but I don't have time to take any pictures. Hopefully next week I have the time to take pictures and write about it. 




Vorige week heb ik mijn op de jaren 40 geinspireerde outfit afgekregen, maar ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken. Waarschijnlijk heb ik volgende week wel tijd voor foto's en een blog hierover.

I progressed on my stranded knitting. I practised a bit more and I felt confident enough to strat with a real project, a beret.

Het Fair Isle breien gaat ook goed. Ik heb nog wat geoefend en ik ben begonnen met een baret. 


That's all for now, I have my sewing exam next week and I have to prepare.

Dit was het voor nu, mijn examen kleermakerspraktijk is volgende week en ik heb nog wat voorbereiding te doen.




No comments:

Post a Comment

Thank you so much for leaving a comment! I really appreciate it!